dinsdag 27 december 2011

Nieuw Blog

Hallo allemaal.

Ik ga proberen een blog bij te houden zodat jullie kunnen zien waar ik allemaal mee bezig ben.
De aanleiding om dit blog te maken is natuurlijk het leuke projekt van Jeanneke, de huisjes.
Binnenkort zal ik hier ook foto's laten zien van de lapjes die al geknipt zijn.
Verder ben ik ook bezig met de Camelot Bom van Janine's Stitches, deze is ook erg leuk om te maken.
Haken vind ik ook erg leuk om te doen. Genoeg hobby's en geen tijd om me te vervelen.

Tot snel, groetjes Petra

6 opmerkingen:

  1. Petra, ik wil jou veel succes wensen met je nieuwe blog, en iemand moet de eerste zijn die jou heeft 'ontdekt' Succes met al je handwerken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Petra, gefeliciteerd met je blog ik ga je zeker volgen.

    Lieve groetjes van Marion

    http://marionskruissteekjes.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er erg leuk uit met je huisjes, naai je ze gewoon aan elkaar of doe je paper piecing?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Petra, welkom in blogland en leuk dat je ons laat meegenieten van je werk. De huisjes zijn erg leuk en de donkere sashings vind ik persoonlijk prima zo komen je huisjes mooi uit, veel succes.

    Groetjes van Ria ;0)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, weer een quiltblog erbij! Veel succes met de huisjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk he...... die huisjes ik ben zelf nog aan het tekenen en ga als het allemaal volgens plan verloopt lekker zitten naaien van het weekend. Het grote huis heb ik al bijna af op het dak na en dan kan die inelkaar gezet worden.

    Succes met je blog ik ben zelf ook een beginnende blogger. Maar het is leuk om te doen ......

    Met stoffige groeten Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen