dinsdag 3 april 2012

Van Alles Wat

Allereerst wil ik jullie bedanken voor de reakties op het vorige blogje.
We beginnen nu aan het idee te wennen en plannen te maken.

Eigenlijk was 1 April de update van de Camelot maar toen niet aangedacht.
Maar wat in het vat zit verzuurd niet, zeggen ze dan.

Dit blok was leuk om te maken en niet zo heel erg moeilijk.
Op de volgende foto heb ik twee blokken aan elkaar zitten.




Om 2 blokken moet ik nog de achtergrondstof  maken en dan ben ik helemaal bij.
Het is toch een hele klus hoor, daarom probeer ik het bij te houden want als je dit allemaal aan het eind moet doen wordt het wel heel erg saai.


Verder heb ik patroon 7 aan de broddellap gebreid. Dit was een leuk patroontje met die kabeltjes erin.



Op naar het volgende patroontje.


Deze quilt hangt [schrik niet] al bijna drie jaar te wachten om te worden doorgequilt.
Het is werkelijk een prachtige quilt, de eerste die ik gemaakt heb als BOM van de maand.
Ik weet nog steeds niet goed hoe ik het zal quilten en dan vooral de logcabin blokken.
Voorlopig hangt ie mooi opgevouwen in de woonkamer op zijn beurt te wachten.




Zoals je ziet is het een grote quilt want mijn dochter die langer is dan ik, kan hem niet goed omhoog houden.
Hier nog een detailfoto




Dit was het dan weer, groetjes en tot de volgende keer,  Petra

5 opmerkingen:

  1. prachtige blokken, en die quilt wow die is mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze quilt is prachtig! En de blokken van de Camelot ook. Groetjes Nardy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is de tail faethers prachtig, geweldig wat quilten betreft ineens weet je het, dat heb ik ook altijd. Je camelotblokken zijn ook erg mooi, en zo aan elkaar wordt hij prachtig. Leuk dat je ook bezig bent met de breirol.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je blokken en quilt zijn erg mooi
    En je breirol staat erg goed bij het konijn
    Leuke foto

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De tail feathers quilt is echt súpermooi!!! Die zou ik nu toch maar eens snel gaan quilten zodat je er helemaal van kunt gaan genieten. ;-)
    Je vorige berichtje had ik gemist, maar ik zie dat je oma gaat worden. Wat léuk zeg!!! Van harte gefeliciteerd hoor.
    groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen