woensdag 25 januari 2012

Simple Joys Simple Life

Mijn borduurwerkje van Little House Needleworks is klaar.
Het was leuk werken met deze mooie kleuren.
Ik vind het zelf mooi geworden.
Nu op zoek naar een lijstje, ik heb al een beetje rondgekeken,  maar een vierkante lijst is niet makkelijk te vinden.




Verder heb ik het tweede patroontje van de broddellap gebreid.
Wat een leuk patroontje is dit.

Het derde blok van de Camelot is ook klaar.
Dit was wel een klus zeg. Met al die kleine stukjes die echt wel goed aan elkaar moeten zitten om het passend te krijgen.
Maar het resultaat is mooi.




En als laatste een update van de huisjes.
Er zijn er een paar bijgekomen en vastgemaakt aan het grote huis.




een fijne dag allemaal, groetjes Petra












3 opmerkingen:

  1. Kijk eens bij Xenos. Daar heb ik er ook eentje gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. PRACHTIGE werkstukjes..
    veel knutselplezier!
    groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love the fabrics you are using in your cottages! Kind regards, Ann

    BeantwoordenVerwijderen