donderdag 12 januari 2012

Camelot en huisjes

Ik kan weer verder met de Camelot.
Vandaag zaten er twee enveloppen bij de post met blok 3 en 4.
Ik had Janine gevraagd of  ik blok 4 ook vast kon krijgen zodat ik gelijk oploop met de anderen.
Ze was zo aardig om dat te doen.



Mooi ziet het eruit met al die kleuren.
Vanavond zal ik alvast een beginnetje maken.


Verder heb ik nog een huis gemaakt.
Deze keer de grootste want ik ben van plan om vanuit dit huis rondom verder te bouwen.


Het is een leuk werkje om te doen alleen zit ik nog wel te hannesen met die naadtoeslagen aan de achterkant.
Sommige gedeelten worden wel erg dik.
Misschien heeft iemand van jullie een tip.

groetjes en tot de volgende keer,  Petra

4 opmerkingen:

  1. Leuk! 'k zag dat je net als ik pas met een blog bent gestart, dus ik kom gezellig even bij je gluren. wat een mooie huisjes heb je gemaakt en wat een prachtige kleuren!! Gaaf dat je een overbodig dekbedovertrek kunt gebruiken en op de foto's komt de lichtere kleur mooier uit dan de donkere, maar ja dat is ook een kwestie van smaak he. Veel succes met je huisje en veel quiltplezier.
    groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie projecten hoor! Ik ben zelf ook bezig met de camelot, zo leuk om te doen. Dit weekend snel het vierde blok bouwen! Leuke blog heb je hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank voor je reactie op mijn blog en welkom in blogland. Maar veel reageren bij anderen dan komen de bezoekers vanzelf. Veel succes. Je maakt leuke dingen!

    BeantwoordenVerwijderen