dinsdag 14 februari 2012

Cabin in Gloryland

Hallo allemaal,

Hier even een update van the Cabin in Gloryland van Linda Myers.



Het blijft leuk om aan dit patroon en met deze kleuren te werken.

De broddellap van Joke is ook weer een stukje verder gegroeid.
Deel 4 is eraan gebreid.



Ik kan ook weer verder met deel 5 van de Camelot.
Vorige week kreeg ik de stofjes en vanmorgen stond het voorbeeld op het weblog van Janine.
Dus de schaar kan nu in de stofjes.


Doordat ik de laatste tijd veel borduur heb ik mijn dochter ook aangestoken hiermee.
Ze heeft best een groot borduurwerk uitgezocht.




Maar ze is al een heel eindje op weg en het wordt toch wel erg leuk vind ik.




Allemaal bedankt voor het kijken.

groetjes Petra

3 opmerkingen:

  1. prachtige vordering, mooie kleuren. Wat leuk dat je dochter nu ook borduurt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk om zo quilten en borduren te combineren!! een prachtig patroon! Wat leuk dat je dochter ook 'besmet'is, worden gezellige uurtjes samen. Veel plezier!!
    groetjes janet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben he met een prachtig borduurwerk bezig en leuk de broddellap, daar ga ik ook mee starten heb katoen gevonden. En met wat een mooi borduurwerk is je dochter mee gestart. Leuk dat ze dit ook doet.

    BeantwoordenVerwijderen