maandag 6 februari 2012

Mijn andere huisjes

Ik wil jullie graag dit borduurwerk laten zien.
In 2010 ben ik hieraan begonnen, elke maand kreeg ik het patroon en garen van crownstitches.
Dit was zo leuk om te maken.


Het is geborduurd op Belfast naturel 32 count en ik heb de handgeverfde garens van Gentle Art, WeeksDye Works en Crescent Colours gebruikt.
Dit zijn prachtig mooie kleuren.
Na bijna 2 jaar een affo.
Ik ben al op zoek geweest naar een lijst maar dat valt nog niet mee.
Weet iemand nog een ander idee om dit borduurwerk af te werken?

Dan nog even een foto van ons hondje Mickey.
Ik kon tussen het kieken van het borduurwerk hem snel nemen.
Hij heeft het niet zo op foto's en het is dus ook niet de allermooiste.





groetjes Petra

7 opmerkingen:

  1. prachtig borduurwerk, altijd lastig om te kiezen hoe het af te werken hè.. je zou het kunnen laten inlijsten, maar is vaak erg prijzig.
    Of misschien een quiltje, dmv een biesje er om heen,vulling, achterkant en dan ophangen?
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, wij hebben een hoop gemeen. Ik ben ook aan dit werk bezig en ik heb ook een cavaliertje ( van 13 jaar).Jouw HRH ziet er wel erg netjes en mooi uit!
    Ik zou het gewoon in (laten) lijsten.

    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat 'n SCHITTEREND werkstuk!
    super mooi gemaakt!
    groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig! En wat een werk. Ik wou dat ik meer tijd had....
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is hij geweldig mooi geworden, prachtig. Ben van deze huisjes en alle samplers van hun ook zo weg. Sta ook op het punt om de houses of hawk run hallow te gaan borduren en dan steeds een andere, zodat ik ze steeds kan afwisselen tijdens de seizoenen in het jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig borduurwerk!! Ik denk dat het ook wel leuk zou zijn om te kiezen voor een stoffen randje en een stoffen achterkant net als bij een quiltje. Dat vind ik persoonlijk een knus gevoel geven wat goed bij de huisjes past.
    groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen