zaterdag 25 februari 2012

Daar ben ik weer

Hier ben ik eindelijk weer, dat is wel een tijdje geleden zeg.
Vorige week zaterdag ben ik nog naar de beurs in Zwolle geweest, waar het overigens heel erg leuk maar superdruk was. Ik heb veel gezien maar heel weinig gekocht, alleen een charmpakketje.
'sMiddags op tijd naar huis en vanaf die tijd ben ik een beetje grieperig geweest en niet aan bloggen toegekomen. Ik ben wel bij heel veel mensen langs geweest maar heb niet gereageerd dus ik hoop daar snel wat aan te doen.

Ik ben wel aan wat nieuws begonnen. Bij Jookies zag ik op de beurs van die leuke berenbreipatroontjes, en door de drukte had ik ze niet gekocht. Eenmaal thuis natuurlijk weer spijt en heb ze toen snel besteld.

Kijk maar

 Hier ben ik al mee begonnen en wat leuk wordt het.
En het tweede patroontje.




Gisteren ook het volgende patroontje voor de broddellap uitgeprint, dus daar kan ik ook mee verder.


En dan wel het allerleukste van deze week.
Van de week zag ik op het blog van Petra Prins dat de stoffen voor Josephine binnen waren en dat de pakketten klaar zijn.
De foto's zagen er al prachtig uit maar de stofjes in het echt zien is toch even heel wat anders.
Dus vanmorgen in de auto en na een dik half uur stonden we in de winkel.
En echt waar, wat mooi, dit moet je toch echt met je eigen ogen zien.
Wat een prachtige kleuren, een hele mooie combinatie met elkaar.
Er lagen al een aantal dozen klaar op de toonbank en daar heb ik er maar snel een van meegenomen.



Ziet er zo al mooi uit.




Dan de deksel eraf en zie je dit, gewoon een cadeautje.




Lintje eraf en dan komt dit te voorschijn.
Prachtig, vergeet ik nog de malletjes op de foto te zetten want die zitten er ook bij.
Jullie weten denk ik wel wat ik vanmiddag ga doen.

groetjes Petra

8 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige stofjes heb je gekocht. Die lijn van Petra lijkt me zo leuk.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige stoffen, het is net een cadeautje.
    fijn dat je je weer wat beter voelt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke patroontjes voor de beren en wat heb je een prachtig pakket gekocht. Werkelijk geweldig mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig, Petra Stonden wij niet om dezelfde tijd bij dezelfde kraam? Heb je niet herkend hoor. Ik heb op die zondag katoen gekocht voor mijn broddellap, maar ik ben nog steeds niet gestart. Maar leuk om te zien op je blog dat hij heel erg mooi wordt.
    Je pakketje is ook prachtig. Wat een cadeautje. Begrijp ik nou goed dat het ook stoffen zijn, die Petra Prins ontworpen heeft? Wat een gouden mens is dat toch.
    Nou, hartelijk dank voor het delen van zoveel moois en een fijne zondag toegewenst, Wieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige door met inhoud, heerlijk om te zien, ik heb het waaiertje er van besteld....erg he? Leuke blog heb je, ik zal proberen je toe te voegen op mijn bloglijst, maar of het lukt????

    groetjes, Jeannet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat heerlijk dat je Josephine gekocht hebt! Geniet ervan, fijn weekend. Leuk blog trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. fijn dat je weer wat bent opgeknapt , en juweeltjes van stofjes heb je , geniet er lekker van , dat kan niet blijven liggen vindt je wel ?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat kun je toch genieten van zo veel moois he, soms twijfel gewoon nog even kijken of toch maar gaan knippen, het ziet er verleidelijk mooi uit. Succes ermee.
    groetjes janet

    BeantwoordenVerwijderen