woensdag 1 februari 2012

Camelot 4 en give away gewonnen

Vanmorgen druk bezig geweest om blok4 van de Camelot klaar te krijgen.
Dit blok was niet zo lastig als het vorige.




En is dus ook prima gelukt, ik ben er tevreden mee.
Hier nog even een foto van de 4 blokken op de achtergrondstof.



Een uurtje geleden kreeg ik leuke borduurpatroontjes met de post.
Deze heb ik gewonnen met de give away bij Judith van http://kruissteekies.blogspot.com/.





Ze zien er mooi uit en ik zal ze binnenkort gaan maken.
Dank je wel Judith.

Allemaal een fijne dag, groetjes Petra









6 opmerkingen:

  1. Jouw blokken zijn ook mooi en goed gelukt. Zie ik goed dat jouw achtergrond grijzig is? Ziet er mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bofkont. Gefeliciteerd hoor met je prijs. Wat een prachtige blokken heb je gemaakt, Petra. Hoeveel blokken heeft jouw Camelot?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi camelotblok. Mooie achtergrondstof heb je gekozen je blokken komen er geweldig op uit. En gefeliciteerd met je give away wat een leuke spullen heb je gewonnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kleurtjes én MOOI gemaakt Petra, petje af!
    't is leuk hé winnen..GEFELICITEERD!
    groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je give-away,super leuk om zo iets te winnen!. Je gebruikt schitterende kleuren voor je camelot.
    Groetjes janet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een give away winnen is altijd leuk! Veel plezier ermee.
    Je blokken zijn leuk. Achtergrond ook.

    BeantwoordenVerwijderen