woensdag 25 april 2012

Allemaal kleurtjes

Kijk eens, hier ben ik vorige week mee begonnen en het is zo leuk om te doen.






Allemaal granny's haken van deze mooie kleurtjes.






Ik denk dat het een tas gaat worden om spulletjes in op te bergen.


De top van de Josephine is klaar en ik heb deze keer veiligheidsspelden gebruikt om te dubbelen.
Eens kijken hoe het gaat met quilten, of ze niet in de weg gaan zitten.




Op de onderste foto ligt het klosje quiltgaren op de quilt. Nardy,[ zij is ook de Josephine aan het maken] was zo lief om dit voor mij te kopen en op te sturen. Het is een iet wat dikker garen en een mooie warme kleur.
Nog even wat huishoudelijke klusjes doen en dan vanmiddag weer lekker frutselen.

Fijne dag, Petra

7 opmerkingen:

  1. Hoi Petra, wat een verrassing vanmorgen in de bus! Bedankt voor het leuke patroon en de stofjes! Wat lief! Het patroontje van speldenkussentje gaat mee op vakantie! Jouw Josephine is prachtig, succes met doorquilten! Nogmaals bedankt en fijne dag nog, groetjes Nardy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je grannies zijn erg leuk en wat een leuke kleuren gebruik je ervoor. Josephine is prachtig en de kleur garen helemaal geweldig. Veel plezier met quilten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke dingen laat je zien!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dus je hebt in 1 week tijd al 19 granny's gehaakt??? Meid hoe doe jij dat zo snel? Het komt er erg leuk uit te zien vind ik.
    Josephine wordt ook schitterend!! Ik ben benieuwd hoe de veiligheidsspelden bevallen. Het dubbelen van een quilt is ook niet mijn favoriete werk dus die veiligheidsspelden lijkt mij ook wel wat. ;-)
    groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely projects you are working on, similar to my own, I'd love to follow you, can you put a gadget named follow my email on your bar, please and thank you :)

    BeantwoordenVerwijderen