woensdag 16 mei 2012

Zeg Roodkapje waar ga je heen .....

De afgelopen week ben ik met dit leuke borduurtje aan de slag gegaan.
Het was een lief, leuk klein werkje om te doen.
In Frankrijk schijnt Roodkapje helemaal in te zijn.




Ik heb het patroontje hier vandaan. Er staan heel veel leuke borduurtjes op deze site.


Met mijn ribben gaat het de goede kant op.
Ik ben nu twee keer bij de osteopaat geweest en dat heeft goed geholpen.
Dus zo langzamerhand begint het normale leven weer.
En dat is ook nodig want mijn zoon en schoondochter
krijgen morgen de sleutel van hun woning en waarschijnlijk kunnen ze dan wel hulp gebruiken.


Fijne hemelvaartdag morgen, groetjes Petra
























6 opmerkingen:

  1. lief borduurtje, fijn dat het je beter gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een SCHATTIG kussentje, mooi gemaakt Petra!
    óók een fijne hemelvaartsdag gewenst,
    groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is hij onzettend leuk geworden en wat fijn dat het een stuk beter met je gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig borduurtje. Dank je wel voor de link.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Doe je wel rustig aan? Schoonmaken is misschien wel teveel van het goede. ;-)
    Je kussentje is heel erg leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief borduurwerk & dank voor het delen van de link. Nu nog mijn Frans ophalen!

    BeantwoordenVerwijderen