dinsdag 31 januari 2012

Linda Myers

Goedemorgen,

Ik wil jullie mijn nieuwe borduurwerk even laten zien.
Het is de Cabin in Gloryland van Linda Myers.
Bij Carin zag ik dat zij een Yahoogroup van Linda Myers had opgericht en heb me daarvoor aangemeld.
De patronen van haar zijn erg mooi.





Hier ben ik nu dus mee bezig.
De kleuren van het borduurgaren zijn erg mooi.
Het is leuk werk omdat je elke keer een klein stukje kunt afwerken.
Binnenkort zal ik de Christmas Garden laten zien daar ben ik ook al een stukje verder mee.

groetjes Petra

ps. Bedankt voor het kijken.

8 opmerkingen:

  1. wow wat is deze mooi, de kleuren zijn prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig patroon en de kleuren zijn inderdaad geweldig! Een mooie middenweg als je (net als ik ) van quilyen en borduren houdt. Ik onthoud'm voor m'n w.i.m-lijst!!
    groetjes janet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super MOOI..
    ik hou ook zo van huisjes ;-) !
    groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wouw wat een prachtige kleuren, schitterend patroon ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig patroon! Het lijkt me ook erg leuk borduren al die aparte blokjes.
    groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love the Linda Myers embroidery patterns, your cross stitch looks lovely.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige kleuren , en ook inderdaad wel prettig dat je stukjes gelijk af kunt werken .
    succes met je werkje .

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O wat is dit een mooi patroon, en wat leuk om te borduren.

    BeantwoordenVerwijderen