donderdag 5 januari 2012

kijk nou eens

Gisteren was ik het bed van mijn zoon aan het verschonen en wat lag daar in de kast.
Een heel mooi overtrek, een beetje licht bruin, de perfecte kleur voor mijn huisjes.
Snel naar beneden, huisjes erop en kijk eens. Het klopt helemaal.



Snel heb ik de schaar erin gezet[overtrek werd nooit gebruikt want het had geen instopstrook] en wat huisjes aan elkaar gebouwd.




Mooi he, dit lijkt veel beter dan de donker bruine of de lichte ondergrond.

En weet je, dit




lijkt er qua kleuren heel erg veel op.
Het hangt hier nog steeds in de kamer want ik vind het zo mooi  en zo jammer om nu al op te ruimen.
Vorig jaar heb ik de BOM gemaakt, elke maand kreeg ik een mooi pakket van haar en heb er met veel plezier aangewerkt.

Nu snel weer lapjes knippen en verder met de huisjes.

ps.Ik wil iedereen bedanken voor de lieve berichtjes op mijn logjes.
     Het kost me nog wel veel tijd maar het is leuk om te doen.

groetjes Petra

6 opmerkingen:

  1. Woh Petra, deze is echt top. Ik vind het zo gaaf dat je als je het dekbed ziet, meteen aan je huisjes denkt. En... heel goed gedacht; hij wordt zo super. Je stitchery van lynette is ook errug mooi! Mijn complimenten hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat je de geschikte kleur hebt gevonden en gelijk voldoende voor het hele jaar
    Zo zie je maar, wie wat bewaard heeft wat!
    Dat zei mijn moeder altijd
    Je hebt een leuke blog, ik ga je volgen
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Petra, ik zag dat je volger was geworden, leuk! Ik volg helaas alleen mijn eigen man in het leven, maar ik zet je blog op mijn bloglijst, je maakt hele leuke dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dat er super uit, alsof het er voor gemaakt is. Erg leuke huisjes heb je gemaakt.
    Veel bouwplezier hoor !!

    Groetjs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love your little houses. I enjoy seeing all of the different fabrics.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Petra, wat heb je een geweldig mooie kleurencombinatie!

    BeantwoordenVerwijderen