maandag 16 januari 2012

broddelen

Dit weekend lekker bezig geweest.
Zaterdag aan het broddelen geweest aan de broddellap.


Bij Joke staat een gratis patroontje op de site.
Echt een leuk werkje om te doen.
Dank je wel Joke dat je het patroon op papier wilt zetten.

Dan vergeet ik bijna nog [na een hele week doorpitten] dat ik nog een quilt af heb.
Het is de Quilt Celine. Ik heb alleen de buitenste rand weggelaten.



Vanmiddag ga ik lekker zitten borduren.
Ik heb een nieuw patroontje van Little House Needleworks gekocht.



Dit is ook zo'n leuk werkje om even tussendoor te doen.
De kleuren zijn ook zo mooi .

Tot de volgende keer,  Petra

3 opmerkingen:

  1. Dat ziet er gezellig uit. Je borduurwerk is top. Heerlijk, zo'n werkje achter de hand en je breiwerk. Ik twijfel ook al of ik mee zal doen. Ik ben niet zo dol op het aan elkaar zetten van al die lappen en ben nog op zoek naar een manier waarop dat handig en mooi kan, maar misschien valt het met deze zijkanten wel mee en is het makkelijker om te doen. Ben nog wel benieuwd naar je quilt van dichterbij, maar daar zal vast wel iets van op je blog hebben gestaan, dus ik blader nog even terug (als je dat niet erg vindt). Groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je Celine quilt is prachtig geworden, vond je het ook zo leuk om aan die te werken? Ik vind dit nog een van de leukste quilts die ik gemaakt heb.
    Je LHN borduurwerkje is ook een schatje. Hoewel ik vele patronen heb van LHN , heb ik deze nog niet... toch eens op mijn verlanglijstje schrijven

    BeantwoordenVerwijderen