donderdag 1 maart 2012

Josephine

Kijk eens hoe mooi.


Het middenstuk van de Josephine zit in elkaar.
Ik moet alleen de schuine kanten van de strook nog naaien, het zit nu nog vastgespeld.
Ben nog aan het fiegelieren hoe je dit het beste kunt doen.
En dan komt het, eerst heel veel driehoekjes tekenen en knippen voordat ik verder kan.

Vanmiddag ook blok 5 van de Camelot afgemaakt.
Zo direkt vast verder met de randen dan begint het er een beetje op te lijken.



En dit weekend heb ik het hempje afgebreid en het bij de haas aangetrokken.
Samen kijken ze gezellig de kamer in.




De linkerhaas was spierwit en heb ik in een koffiebadje gelegd zodat hij wat ouder lijkt, maar echt mooi is ie nog niet. Zal hem ook nog wat kleertjes geven.

Tot de volgende keer,

Petra

5 opmerkingen:

  1. Je middenstuk is prachtig net als je camelot blok. En wat een leuk hempje. Dat staat geweldig goed en wat zitten ze gezellig samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Petra, ik zie net dat jij ook het pakket Josephine hebt. Zelf heb ik het pakket deze week ook ontvangen en ga vandaag het middenstuk maken, het ligt al gesneden klaar. Jouw blok ziet er prachtig uit. Ik ga je volgen! En wat een schattig hemdje! Fijne dag, groetjes Nardy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Linker haas is een beetje naakt, maar met een leuk jackje wordt het vast een woest aantrekkelijke haas! Verder ben je echt lekker bezig! Heerlijk, geniet van je weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi is Josephine! Mooie stofjes ook vind ik.
    En het camelot blok vind ik ook heel erg mooi!! Die quilt zou ik ook nog wel eens willen maken.
    Die haas is toch hartstikke leuk? Staat ook zo lekker voorjaars-achtig. :-)
    groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen