woensdag 7 maart 2012

Charmpakketje handwerkbeurs

Gisteren en vandaag ben ik lekker bezig geweest met het charmpakketje wat ik op de handwerk beurs had gekocht.



De top is klaar en nu nog even doorquilten, daar is het heerlijk weer voor, bleh.

Vanmorgen met de post het patroon en de stofjes voor blok 6 van de Camelot gekregen.




Daar zal ik morgen me eens mee bezighouden.
Bij 2 blokken zit de achtergrondstof er al aan.
Ik wil nu proberen om dat bij te houden .
De volgende keer zal ik er een foto van laten zien.

groetjes Petra

7 opmerkingen:

  1. Hi petra, ik ben ook bezig met de camelot Samen met berna hebben we een update op de 1e van de maand. Tot nu toe zijn we helemaal bij, inclusief de achtergrond. En dat laatste is echt nog een hele klus. Na het weekend zal ik me ook met de camelot gaan bezig houden. Eerst het eerste blok van Jules afwerken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk quiltje heb je gemaakt. Leuk zijn die charmpakketjes, he?
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige stofjes zijn het toch; het is een mooie top geworden! Groetjes Nardy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love the range of Rouenneries Deux, what a lovely little quilt you made from the charm pack, I like the cream border also.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. MOOI gemaakt, Petra..
    veel "knutselplezier"!
    groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk quiltje zeg!! Mooie stofjes heb je ervoor gebruikt.
    Veel succes alvast met je camelot blok.
    groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke quilt heb je ervan gemaakt en wat een mooie stoffen heb je gekregen voor je nieuwe camelotblok.

    BeantwoordenVerwijderen