donderdag 3 december 2020

December Daily dag 2

 Hallo allemaal


Ik ben alvast bezig om basis pagina's te maken voor de December Daily. Het is de eerste keer dat ik hiermee aan de slag ga. Het is de bedoeling dat je voor elke dag van december een pagina maakt met daarop bv. een foto of een leuke tekst of iets dergelijks.


De basis heb ik gestanst uit het mooie designpapier van Prima Marketing, Christmas in the Country. Dit heb ik gedaan met de plannerstans nr. 12 van Elizabeth Craft Design. 

De Globe is uit Kraft gestanst met daarachter ook design papier van Prima Marketing. De Globe is een van de nieuwere plannerstansen van ECD.


De kerstboomstans zit bij stansmal nr. 12 in. Er zijn 3 verschillende soorten van. Deze is van Kraft en de basis van Designpapier. De Filmstripstans is hier erg goed bij te gebruiken. Deze is gestanst uit rood cardstock waar ik van tevoren dubbelzijdig tape heb geplakt. Achter de filmstrip een stukje designpapier en dit vastgeniet op de kerstboom.




Het Photo frame is ook een superleuke plannerstans van ECD en wel heel toepasselijk bij de December Daily. Ook hier heb ik designpapier geplakt en achter de uitgestanste letters rood cardstock. Hier ga ik straks een foto opplakken. Als laatste leuke reinforcements uitgezocht en opgeplakt.

Bedankt voor het langskomen.






    



   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten